6 Weidera a odpowiednia dieta

6 Weidera a odpowiednia dieta

Żaden trening na brzuch nie powinien być stosowany, jeśli nie łączy się z nim odpowiednia dieta. Nawet jeśli ćwiczenia są wykonywane prawidłowo, a trening jest intensywny i dobrze przygotowany, nie uzyskamy żadnych efektów, jeśli po nim będziemy zjadali duże ilości niezdrowego pożywienia. Aerobiczna 6 Weidera nie jest tutaj wyjątkiem.

6 Weidera jest głównie treningiem, który ma wzmacniać i uwidaczniać nasze mięśnie brzucha. Dieta powinna pomagać nam w pozbywaniu się tkanki tłuszczowej. Nie może to być jednak dieta restrykcyjna. Takie bowiem nie dostarczają nam odpowiednich ilości składników odżywczych. Diety niskowęglowodanowe sprawiają, że nie mamy energii na trening brzucha.

Do tego bardzo trudno przestrzegać zasad dostarczonych w jadłospisach restrykcyjnych diet- motywacja spada po kilku dniach takiej męczarni, a brak energii prowadzi do powolnego załamania. W momencie, gdy w końcu sięgamy po wysokowęglowodanowy produkt, pojawiają się poczucie winy. Zazwyczaj po jakimś czasie kończymy dietę, a rezultaty znikają, gdy pojawia się efekt jo-jo. Tak jak piszą autorzy w tym artykule, jeść podczas diety należy często nawet więcej niż dotychczas.

Aerobiczna 6 Weidera

Aerobiczna 6 Weidera powinna łączyć się z odpowiednio dopasowaną dietą!

Dietę można ułożyć samemu- wystarczy stosować do wskazówek, których dostarczają dietetycy. Oto niektóre z nich:

Regularność posiłków: powinniśmy ich spożywać pięć dziennie w miarę równych odstępach czasowych. Mniej więcej co 3-4 godziny. Takie działanie dobrze wpływa na przemianę materii i pozwala uniknąć napadu głodu oraz okresów zniechęcenia i wyczerpania, które zdarzają się po 10 godzinach unikania bez posiłku. Najlepiej przyzwyczaić organizm do stałej pory określonych posiłków.

Gdy nauczyliśmy się jeść regularnie, nie podjadamy między posiłkami.

Powinniśmy pić duże ilości wody. Trening brzucha będzie oczywiście „wymuszał” na nas picie wody. Powinna ona być niegazowana i mineralna. Niewiele osób o tym wie, ale źródlana woda nie jest dobrym pomysłem, jeśli pije się 2 litry dziennie, czyli tyle, ile zalecają lekarze. Nie ma ona bowiem składników mineralnych, co więcej potrafi wypłukiwać minerały z organizmu. Co może doprowadzić do takich problemów, jak wypadanie włosów.

Dobrze jest spożywać duże ilości warzyw oraz owoców. Dobrym pomysłem jest spożywanie owoców przygotowanych w blenderze. Aerobiczna 6 Weidera jest serią bardzo wymagających ćwiczeń, dlatego warto po treningu spożyć produkt, który dostarczy nam energii. Na jakie owoce powinniśmy postawić? Banan, który zawiera węglowodany oraz potas jest odpowiedni. Po treningu na brzuch dobrze jest także wybrać winogrona, jabłka lub kiwi. Warzywa to marchew, buraki, a także pomidory.

Unikaj pewnych produktów jak ognia. Na początku ze swojego jadłospisu wyrzuć słodycze i przekąski. Pierwszą rzeczą, na którą powinieneś zwracać uwagę, są składniki odżywcze pożywienia, nie ich smak czy dostępność. Planuj, to co jesz i pamiętaj, że jesz w jakimś celu. Nie dlatego, że jest pora jedzenia, a Ty akurat masz ochotę. Staraj się unikać niepotrzebnego tłuszczu- zamień smalec i olej na oliwę, staraj się nie smażyć a gotować posiłki. Czerwone mięso zamień na drób. Zrezygnuj także z białego pieczywa.

Pamiętaj- aerobiczna 6 Weidera to nie cały trening, jaki powinieneś wykonywać. Oczywiście, są to naprawdę dobrze przygotowane ćwiczenia na brzuch. Ale warto troszczyć się o ogólną formę. Jazda na rowerze czy pływanie to dobre rozwiązanie.